Kalbų kursai

Atsižvelgdami į kalbų mokymo prioritetus bei reikalavimus kalbos lygiui, naudodami naujausią mokymo medžiagą bei taikydami moderniausius mokymo / mokymosi metodus organizuojame visų lygių kalbų kursus bei individualius užsiėmimus suaugusiems, įmonėms (dėstytojai atvažiuos pas jus), studentams, mokiniams ir ikimokyklinio amžiaus vaikams. Padėsime pasiruošti ne tik darbo pokalbiui, bet ir valstybiniam anglų kalbos egzaminui bei IELTS (International English Language Testing System) ir TOEFL (Test of English as a Foreign Language) egzaminams.

Kalbų mokymą / mokymąsi reglamentuoja:

 

  • Europos kalbų aplankas (Portfolio) – įrankis kalbinių kompetencijų vertinimui ir įsivertinimui. Europos kalbų aplanko (EKA) tikslas yra leisti įsivertinti savo kalbos mokėjimo lygį ir prilyginti jį Europoje naudojamiems lygiams.
  • Bendrieji Europos kalbų metmenys – užsienio kalbų mokėjimo lygiui įvertinti skirta universali ir vieninga sistema nuo A1 iki C2 lygio, pateikiama per besimokančiojo kompetencijas.
Aukščiausias C2
Geras vartotojas
Meistriškumas Geba lengvai suprasti iš esmės viską, ką girdi ar skaito. Nuosekliai atpasakodamas diskusijas, pasakojimus ar nuomones geba apibendrinti skirtingų skaitomų ar klausomų šaltinių informaciją. Geba spontaniškai, visiškai laisvai ir tiksliai, perteikdamas reikšmės niuansus išdėstyti savo nuomonę, nuostatą, pažiūras net ir sudėtingesnėse situacijose.
C1 Geras mokėjimas Geba suprasti įvairius sudėtingus ilgesnius tekstus ir suvokti potekstę. Geba spontaniškai, laisvai, ilgai neieškodamas raiškos priemonių, išdėstyti savo nuomonę, nuostatą, pažiūras. Geba lanksčiai ir veiksmingai vartoti kalbą visuomeniniais, akademiniais ir profesiniais tikslais. Geba kurti aiškų, gerai sukomponuotą, detalų tekstą sudėtingomis temomis laikydamasis stiliaus ir formos reikalavimų, tinkamai vartodamas siejimo priemones.
B2
Savarankiškas vartotojas
„Aukštuma“ Geba suprasti sudėtingų tekstų tiek konkrečiomis, tiek abstrakčiomis temomis pagrindines mintis, taip pat ir specializuotas diskusijas profesinėmis temomis. Geba pakankamai spontaniškai ir laisvai bendrauti žodžiu ir raštu, todėl bendravimas su gimtakalbiais, nesukeliant jiems įtampos ir patiems jos nejaučiant, yra visiškai įmanomas. Geba kurti aiškų, detalų tekstą daugeliu temų ir paaiškinti savo požiūrį svarstomais klausimais, išdėstydamas įvairių pasirinkimų pranašumus ir trūkumus.
B1 „Slenkstis“ Geba suprasti aiškių tekstų apie žinomus dalykus, su kuriais susiduria darbe, mokykloje, poilsiaudami ir pan., svarbiausias mintis. Geba susidoroti su dauguma keliaujant susiklostančių situacijų toje šalyje, kurioje kalbama tiksline kalba. Geba bendrauti daugelyje numatomų kasdienio gyvenimo situacijų ir kai kuriose netikėtose situacijose. Geba kurti paprastą rišlų tekstą įprastomis arba jam įdomiomis temomis. Geba apibūdinti patirtį ir įvykius, svajones, viltis, norus, trumpai nurodyti priežastis ir paaiškinti nuomones ar planus.
A2
Pradedantis vartotojas
„Pusiaukelė“ Geba suprasti sakinius ir dažnai vartojamus posakius, susijusius su svarbiausiomis gyvenimo sritimis (pavyzdžiui, apie asmenį, šeimą, pirkimą, vietos geografiją, darbą). Geba komunikuoti įprastose kasdienėse situacijose apie žinomus dalykus, kai tereikia pasiteirauti informacijos ar ją suteikti. Paprastomis kalbos priemonėmis geba papasakoti apie savo išsilavinimą, artimiausią aplinką, būtiniausius poreikius.
Žemiausias A1 „Lūžis“ Geba suprasti ir vartoti žinomus būtiniausius posakius ir pagrindines frazes, kad patenkintų konkrečius poreikius. Geba prisistatyti ir pristatyti kitą, užduoti asmeninio pobūdžio klausimų (pavyzdžiui, kur gyvena, ką pažįsta, kokius daiktus turi) ir atsakyti į tokius pat klausimus. Geba susikalbėti labai paprastai, jei tik pašnekovas kalba lėtai, aiškiai ir yra pasirengęs padėti.

 

Kalbų kursai | kalbų mokėjimas | citata